pe lângă competenţa profesională, pacienţii solicită de la MF să fie prietenos, să le acorde atenţia cuvenită, să se implice în rezolvarea problemelor lor, să fie disponibil, să ştie să asculte şi să fie accesibil, ceea ce înseamnă că pe lângă calităţile profesionale, ei doresc să aibă cu MF nişte relaţii căt mai bune.
Calităţile pe care le apreciază pacienţii la MF
1.
|
să fie competent şi bun profesionist
|
2.
|
să acorde interesul cuvenit bolnavului
|
3.
|
să fie prietenos şi atent
|
4.
|
să se implice în rezolvarea problemelor pacientului
|
5.
|
să fie accesibil la solicitările bolnavului
|
6.
|
să acorde suficient timp pacientului
|
7.
|
să spună adevărul
|
8.
|
să fie un om de încredere
|
9.
|
să asculte cu interes pacientul
|
10.
|
să explice într-o manieră accesibilă bolnavului
|
De aceea pe lângă obligaţia de a-şi perfecţiona pregătirea profesională, MF trebuie să se preocupe şi de perfecţionarea capacităţilor sale de a avea relaţii cât mai bune cu pacienţii săi. Pentru aceasta, MF trebuie să mainifeste o atitudine de înţelegere şi de empatie faţă de bolnavi, să le acorde atenţia necesară, să ştie să asculte cu atenţie, să se implice în rezolvarea problemelor loi, să le respecte intimităţile, să fie deschis şi cinstit, să le acorde explicaţiile necesare, să nu se implice în relaţii personale cu pacienţii săi şi aşa mai departe. (Adrian Restian, Medicina Familiei)
[polldaddy rating="6558992"]
----------------------------------------------------
Cu respect,
Dr Daniel Ganea
dr. Daniel Ganea
.
Medic de familie, Ecografie la domiciliu,
Medic urgente ambulanta privata
http://ConsultatiiLaDomiciliu.ro
Comunitatea Oamenilor Sanatosi
-------------------------------------------------------------------------------------------
Dacă ai cont pe Facebook, WordPress, Google+, Linkedin sau Tweeter, poți folosi butoanele Like și Share de mai jos pentru a recomanda articolul și prietenilor tăi.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Scrieti un comentariu pentru autori si pentru ceilalti cititori;